خبرگزاری کار ایران

گلایه دهکردی از شهرداری همدان؛

شهرداری همدان از جشنواره تئاتر کودک حمایت نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۵۴

جای خالی شهرداری همدان در جشنواره بیست و یکم احساس می‌شود در حالی که شهرداری می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدانی‌ها در مهمان نوازی زبانزد هستند، گفت: جشنواره تئاتر یک جشنواره ملی است و جای خالی شهرداری بسیار احساس می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ پیام دهکردی گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان متعلق به ایران و همه جریانهاست. همه ارگان‌ها بسیج شوند تا جشنواره کم نظیری داشته باشیم.

دهکردی با تأکید بر اینکه امسال سال فرهنگ است، افزود: با حکم جهادی که از سوی مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان سال فرهنگ صورت گرفت، باید مدیریت جهادی را به کار گرفت و به شعار لسانی بسنده نکرد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: اگر در سالهای گذشته شهرداری حضور پررنگی نداشت امسال باید به حرمت نامگذاری سال به عنوان فرهنگ این گونه نبود و به صورت جهادی کار کرد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سرمایه درخشانی در همدان است، افزود: در بازدیدهایی که از سطح شهر داشتم اداره کل فرهنگ و ارشاد عملکرد ارزشمندی در امر تبلیغات داشته است و اطلاع رسانی خوبی را به شهروندان انجام شده است.

دهکردی رقم اعتبار جشنواره را ۴۴۵ میلیون تومان عنوان کرد و تأکید کرد: با توجه به عدم همکاری شهرداری و اعتبار ناچیز جشنواره اجرای این رویداد فرهنگی چیزی شبیه به معجزه است.

او با اشاره به اینکه تئاتر بسیار مظلوم واقع شده است گفت: تئاتر در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و بزه در جامعه نیز نقش بسیار موثری می‌تواند داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز