خبرگزاری کار ایران

همراهی خواننده جوان با یک نمایش؛

امید نعمتی با «صدای آهسته برف» می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۵۸

نمایش «صدای آهسته برف» به کارگردانی جابر رمضانی مهر و آبان در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «صدای آهسته برف» به کارگردانی جابر رمضانی با صدای امید نعمتی، خواننده گروه موسیقی پالِت به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جابر رمضانی با اعلام این خبر بر اهمیت زیبایی‌شناسی صدا در نمایش «صدای آهسته برف» تاکید کرد و اظهار داشت: عنصر صدا در اجرای این نمایش برای ما اهمیت بسیاری دارد و مخاطب با زیبایی‌شناسی متفاوتی مواجه می‌شود. به همین دلیل سعی کردیم از توانایی یک تیم تخصصی بهره بگیریم که بر همین اساس طراحی و مهندسی صدا به بامداد افشار سپرده شد.

این هنرمند جوان به آهنگساز و خواننده نمایش نیز اشاره کرد و افزود: ساخت موسیقی نمایش برعهده پویا پورامین میهمان از گروه «میگرن» گذاشته شده که پیش‌ از این تجربه آهنگسازی برای نمایش «سالگشتگی» به کارگردانی امیررضا کوهستانی را در کارنامه دارد. همچنین امید نعمتی، میهمان از گروه موسیقی «پالت» با صدای خود ما را همراهی خواهد کرد.

کارگردان نمایش «اسکیس» همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به امکانات صوتی سالن چه برنامه‌ای برای جلوگیری از ایجاد مشکل فنی برای طراحی صدا درنظر دارد؛ بیان کرد: تلاش می‌کنیم سیستم صوتی متفاوتی را برای این اجرا تهیه کنیم و در اختیار گروه طراحی صدا قرار دهیم که امیدوارم مسئولان تماشاخانه ایرانشهر با ما همراهی کنند، چنانکه تا این لحظه همراه گروه بودند.

رمضانی درباره داستان این نمایش توضیح مختصری داد و گفت: ترکیه، آناتولی ۲۰۱۳؛ بارش برف بسیار زیاد است و کوچکترین صدایی موجب ریزش بهمن می‌شود و زندگی خانواده‌ای را با خطر مواجه می‌کند.

نمایش «صدای آهسته برف» از اواخر مهرماه تا پایان آبان در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

صادق ملکی، افسانه ماهیان، فربد فرهنگ و مریم نورمحمدی ایفای نقش در نمایش جدید گروه تئاتر «سوراخ تو دیوار» را برعهده دارند.

از دیگر عوامل نمایش «صدای آهسته برف» می‌توان به پیام سعیدی(نویسنده نمایش‌نامه مشترک با جابر رمضانی)، ‌محمد قدس(تهیه کننده)، رضا حیدری(طراح نور)، شیما میرحمیدی(طراح لباس)، رها شیرازی و نیلوفر صدیق(گروه کارگردانی)، احسان نقابت(طراح پوستر و عکاس) و محسن مهرانوری اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز