خبرگزاری کار ایران

کارگاه «شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک و نوجوان» در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۶۳

کارگاه «شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک و نوجوان» در حاشیه جشنواره تئاتر همدان برگزار و در پایان آن به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی جشنواره اعطا می‌شود.

عطااله کوپال " کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک ونوجوان " را ویژه هنرمندان شرکت‌کننده در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، " کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک ونوجوان " با چهار سرفصل " کاربرد فانتزی در ابداع روایت دراماتیک و روش‌های پدید آوردن جهان فانتاستیک "، " کابرد فانتزی درشخصیت پردازی، پرورش قهرمان وضد قهرمان فانتاستیک "، " کاربرد فانتزی در خلق زبان دراماتیک و شیوهای دیالوگ‌نویسی فانتاستیک " و " کاربردهای خلاقانه فانتزی در انگاره‌های کهن فرهنگی، شامل ادبیات، اساطیر، ادب عوام، آداب سنن و کهن الگوها " به ترتیب در چهار روز شانزدهم، هفدهم، نوزدهم و بیستم مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۲صبح در سالن سینما کانون همدان برگزار می‌شود.

در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگانی که به صورت مستمر و فعال حضور داشته‌اند گواهینامه رسمی جشنواره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند اطلاعات خود که شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه را به آدرس dabirkhaneh. lk @ gmail. com ارسال کنند. شرکت کنندگان باید در روز اول این کارگاه کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به برگزار‌کنندگان تحویل دهند.

آخرین مهلت ثبت نام این کارگاه جمعه ۱۱ مهرماه است.

تالارهای اجرای نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند

تالارهای اجرای نمایش‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، طبق برنامه ریزی ستاد اجرایی این جشنواره معرفی شدند.

گروه‌های نمایشی منتخب در بخش‌های داخلی و بین‌المللی از تاریخ ۱۵ مهر ماه در تالار اصلی و پلاتوی نمایش مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، تالار اصلی و پلاتوی نمایش مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی، سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی(پخش فیلم تئاتر)، تالار فجر، تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان(ویژه خردسال) و کانون مهدیه(تئاتر دانش‌آموزی) اجرا خواهند داشت.

همچنین اجراهای فضای باز در محوطه مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، محوطه تالار فجر و محوطه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا ۲۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

ساعت اجراها در بخش صحنه‌ای از ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۳۰/۱۸ ادامه خواهد داشت و همچنین نمایش‌های خیابانی نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در محل‌های یاد شده با حضور گروه‌های منتخب اجرا می‌شوند.

نمایشگاه عکس و پوستر نیز در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقمندان خواهدبود.

اجرای نمایش‌های سیار در همدان

نمایش‌های سیار بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در شهرستان‌های استان همدان از تاریخ ۱۴ مهر ماه تا ۲۰ مهرماه اجرا خواهند شد.

با پیشنهاد استانداری همدان و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است تماشاخانه سیار که از سوی ستاد مرکزی و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و مؤسسه توسعه هنرهای معاصر آماده شده است در شهرهای فامنین، بهار، ولیعصر(دیری)، جورقان، نهاوند، مهاجران و مریانج از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به اجرای برنامه بپردازند.

بخشداری، فرمانداری و ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها در برگزاری این بخش همکاری دارند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از ۱۵ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا ۲۱ مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز