خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

از تئاتر، هدایت‌گرى جامعه و ارتباط نزدیک با مخاطب را انتظار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۷۶

برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری همواره روح تازه‌ای را در شریان زندگی اقشار مختلف جوامع در حال توسعه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌دمد و پویایی و تازگی و حرکت را به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انتظار از تئاتر هدایتگرى جامعه و ارتباط نزدیک با مخاطب و ادای دین فعالان این عرصه هنری به جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر صفی‌پور که در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر سخن می گفت، افزود: در این ارتباط می توان با تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از حضور و تجربیات پیشکسوتان هنر نمایش این نقش را ایفا کرد.

وی افزود: البته فعالیت های ارزشمندی که هنرمندان این عرصه تاکنون انجام داده اند به نوبه خود نشان دهنده کیفیت وغنای این هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری همواره روح تازه‌ای را در شریان زندگی اقشار مختلف جوامع در حال توسعه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌دمد و پویایی و تازگی و حرکت را به ارمغان می‌آورد.

وی تاکید کرد: باید ذهنیت مان را در تئاتر به روز کنیم و به دنبال دریافت ها و روش های نوینیدر این حوزه باشیم.

صفی‌پور گفت: اهل قلم می توانند علاوه بر استفاده از فراوانی متل ها، آئین ها، آداب و رسوم در جامعه ایرانی از موضوعات مطرح روز به عنوان موضوع و متن نمایش بهره ببرند.

آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاترهای خیلی کوتاه اهر با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز