خبرگزاری کار ایران

بهرام ریحانی در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفت؛

جمع‌آوری ۱۱۰میلیون تومان به نفع مبتلایان به سرطان

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۱۱

نمایش «شادی حقیقی، آرام و بی‌صداست» به نویسندگی علیرضا نادری، طراحی و کارگردانی بهرام ریحانی در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفت و با استقبال افراد خیر مواجه شد.

شب گذشته(۱۹ مرداد) در پایان اجرای نمایش " شادی حقیقی آرام و بی‌صداست! " به کارگردانی بهرام ریحانی مبلغی نزدیک به ۱۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا، در پایان اجرای نمایش " شادی حقیقی آرام و بی‌صداست " به نویسندگی علیرضا نادری، طراحی و کارگردانی بهرام ریحانی و با بازی باران کوثری، آرزو افشار، شیوا خسرومهر، کامبیز بنان و… که به منظور کمک به کودکان و هنرمندان مبتلا به سرطان به روی صحنه رفته بود، مبلغی نزدیک به ۱۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

سالن اصلی تئاترشهر شب گذشته، مملو از تماشاگران و هنرمندانی بود که با شعار " سرطان را به زانو در می‌آوریم " جمع شده بودند تا بگویند برای کارهای خیر و انسان دوستانه همواره حضور دارند.

از میان هنرمندان حاضر در سالن می‌توان به امیر جعفری، حمید مظفری، محسن تابنده، حسین پاکدل، علیرضا محمدی، هدایت هاشمی، علی صالحی، هادی عامل، امیر اسمی، امیرکاوه آهنین‌جان، یونس آبسالان، رضا مولایی، بهاره رهنما، سپیده گلچین، ساقی عطایی، اعضای گروه موسیقی چارتار و مجید بهرامی اشاره کرد.

همچنین حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین هدایتی مدیرعامل استیل آذین، اردشیر صالح‌پور، سیداشرف طباطبایی، محمدرضا الوند، پریسا مقتدی و… از دیگر حاضران در سالن بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز