خبرگزاری کار ایران

«از اجرا مانده‌‌ها» پس از سال‌ها روی صحنه؛

مهدی کوشکی «آوازه خوان طاس» شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۳۱

این نمایش به کارگردانی مهدی کوشکی و ایفای نقش رضا بهبودی در سال ۸۹ به عنوان کاری از گروه تئاتر «لیو» آماده شده بود که از اجرا بازماند.

نمایش " آوازه خوان طاس " به کارگردانی صحرا فتحی و ایفای نقش مهدی کوشکی از ۱۳ مرداد در تماشاخانه «آو» روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشنامه‌ی این کار توسط مهدی کوشکی نوشته شده و اولین اجرا از مجموعه‌ «از اجرا مانده‌ها» خواهد بود. مجموعه‌ی «از اجرا مانده‌ها»، شامل مجموعه‌ای از متن‌ها و اجراهای آماده‌ای است که از سال ۸۸ به بعد تولید شدند اما به دلیل ممیزی، هیچ گاه فرصت اجرای عموم پیدا نکردند.

گروه تئاتر " اولیس " قصد دارد پس از «آوازه خوان طاس» ضمن اجرای سایر نمایش‌های این مجموعه همچون " موضوع انشای دهم " و " جنوب " در سالن‌های خصوصی، مرور خاطره انگیزی از تک اجراهای چند سال اخیر را برای تماشاگر امروز فراهم آورد.

«آوازه خوان طاس»، کل تاریخ را شوخ طبعانه به بازی می‌گیرد و در نهایت رنگی از اجتماع معاصر را به آن می‌زند. این نمایش به کارگردانی مهدی کوشکی و ایفای نقش رضا بهبودی در سال ۸۹ به عنوان کاری از گروه تئاتر «لیو» آماده شده بود که از اجرا بازماند.

حسین ایرجی(مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، لیلا ناطق(منشی صحنه) و حسین همیشه بهار و ارغوان راستی(مدیران صحنه)، آرش نیرومند(گرافیست)، حسین خدارحمی(طراحی و تدوین تصاویر ویدئو پروجکشن)، آوا کیایی(عکاس)، فاطمه ثاقب به عنوان(روابط عمومی) با این نمایش همکاری می‌کنند.

بلیت‌های سه روز نخست این نمایش با ۳۳% تخفیف پیش فروش می‌شود. همچنین علاقه مندان میتوانند از طریق شماره‌ی ۰۹۳۵۴۶۰۲۳۰۹ اقدام به رزرو تلفنی نمایند.

تماشاخانه ی آو در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز