خبرگزاری کار ایران

«کلوچه دارچینی» برای کودکان اوتیسم اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۴۰۹

مریم کاظمی: حضور بچه‌ها در اجرا، کنترل ویژه‌ای را می‌طلبد که گرچه بسیار دقیق و تخصصی و دشوار است اما امروز به همه ما انرژی مضاعفی داده است.

نمایش کلوچه دارچینی کار مریم کاظمی روز گذشته یک اجرای ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم انجام داد.

به گزارش ایلنا، در این اجرای ویژه که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت انجام شد، بیش از صد کودک مبتلا به اوتیسم(درخودماندگی) و والدینشان به تماشای «کلوچه دارچینی» نشستند.

در این بیماری، کودک دچار ناتوانی ارتباط با افراد و محیط پیرامون می‌شود و درک متفاوتی از جهان و رویداد‌های آن دارد.
مریم کاظمی درباره این اجرا گفت: تجربه‌ای خارق العاده داشتیم. در این اجرا ما برای کودکان اجرا نکردیم بلکه با کودکان اجرا کردیم. تمامی فضای اجرایمان را در اختیار بچه‌هایی قرار داده بودیم که دوست داشتند آن را از نزدیک لمس کنند، بیازمایند و درک کنند.

کارگردان و بازیگر نمایش کلوچه دارچینی ادامه داد: حضور بچه‌ها در اجرا، کنترل ویژه‌ای را می‌طلبد که گرچه بسیار دقیق و تخصصی و دشوار است اما امروز به همه ما انرژی مضاعفی داده است.

مریم کاظمی خاطرنشان کرد: حاصل تجربیاتی را که از این اجرای ویژه بدست آورده‌اند مکتوب کرده و در اختیار متخصصان علوم تربیتی و تئا‌تر قرار می‌دهد.

نمایش کلوچه دارچینی با بازی حسین محب اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما می‌رمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح‌زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان در ساعت ۱۸ هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن بوستان مرکز تولید تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ نسبت به هماهنگی اجرا و رزرو بلیط اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز