خبرگزاری کار ایران

همکاری مشترک آنا نعمتی و سیامک صفری؛

«ناقوس‌ها برای چی ن به صدا درمی‌آیند؟» روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۸۱

نمایش «ناقوس‌ها برای چی ن به صدا درمی‌آیند؟» از ۲۸ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۸ در تالار حافظ میزبان تماشاگران خواهد بود.

«ناقوس‌ها برای چی ن به صدا درمی‌آیند؟» به کارگردانی حسن وارسته و نوشته رحمت امینی از اواخر اردیبهشت ماه در تالار «حافظ» به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش براساس دو قصه فولکور چینی به نام‌های «برف در چله تابستان» و «زن هر دم خیال» نوشته رحمت امینی بازنویسی شده است. «ناقوس ها برای چی ن به صدا در می‌آیند؟» با نگاهی کمدی به این دو قصه اجرا می‌شود و از ساختار و شیوه نمایش چین نیز بهره برده است.

آنا نعمتی، سیامک صفری و فرزین محدثبازیگران این نمایش هستند و هر کدام به ایفای چند نقش متفاوت در طول اجرا می‌پردازند. بهره‌گیری از شیوه اجرایی تئاتر چین، ساختار کمدی و قصه جذاب نمایش از دیگر ویژگی های این نمایش هستند که تجربه نمایشی متفاوت را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

آنا نعمتی، سیامک صفری و فرزین محدثدر این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سیاوش بهادری راد به عنوان(دراماتورژ و تهیه کننده)، مهدی ابراهیمی(تهیه کننده)، شبنم موتابی(دستیار کارگردان و برنامه ریز) بابک گشتاسب(طراح حرکت)، بهنام صبوحی(آهنگساز)، مهرنوش بلمه(طراح لباس)، مهسا طالبی(منشی صحنه) و صنم محجوب بهروز و مرضیه زهری(روابط عمومی و تبلیغات) از دیگر عوامل اجرائی این نمایش هستند.

نمایش «ناقوس‌ها برای چی ن به صدا در می آیند؟» از ۲۸ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۸ در تالار حافظ میزبان تماشاگران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز