خبرگزاری کار ایران

اشکان خطیبی از کسب موافقت‌ اولیه بازیگران «صدام» خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۶۶

نمایش «صدام» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان با حضور ۸۰ بازیگر تا چندی دیگر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

اشکان خطیبی از پیشرفت برنامه‌های پیش تولید برای به صحنه آمدن نمایش " صدام " به کارگردانی محمد رحمانیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که در غیاب محمد رحمانیان برنامه‌های پیش‌تولید اجرای نمایش «صدام» را پی‌گیری می‌کند؛ درباره برنامه‌های تئاتری خود گفت: به دلیل درگیری‌های زیاد برای آغاز تولید اثر جدید آقای رحمانیان امکان برنامه‌ریزی برای اجرا ندارم و فکر نمی‌کنم فعلا بتوانم به اجراهایی که مد نظر داشتم فکر کنم.

وی ادامه داد: پروژه صدام بسیار بزرگ است و دشواری‌های خاص خود را دارد که زمان زیادی طلب می‌کند و عملا امکان پیش‌برد چند طرح به صورت هم‌زمان وجود ندارد.

مجری طرح نمایش " صدام " در ارتباط با پیشرفت طرح اظهار داشت: تا این لحظه با بازیگران مورد نظر صحبت شده و تفاهم‌های اولیه را کسب کردیم که امیدوارم باقی مسائل نیز به زودی مرتفع شوند.

خطیبی در پایان بیان کرد: از طرفی به دلیل برنامه‌های فشرده تالار وحدت و زمان ۲۰۰ دقیقه‌ای نمایش " صدام " مسائلی وجود دارد که با تلاش مدیران مجموعه در حال برطرف شدن است.

محمد رحمانیان ماه‌های پایانی سال گذشته و پیش از سفر مجدد به کشور کانادا نمایش‌های «آرش ساد» و «در روزهای آخر اسفند» را به ترتیب در تالار حافظ و تالار وحدت روی صحنه برد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

نمایش «صدام» ۸۰ بازیگر دارد که تاکنون حضور علی عمرانی، اشکان خطیبی و مهتاب نصیرپور در این اثر قطعی شده است.

مدیریت هنری برعهده بهرام شاه ابراهیمی خواهد بود و ساخت موسیقی را هم فردین خلعتبری انجام می‌دهد. این نمایش روند زندگی صدام و اتفاقات زندگی پرماجرای وی تا بعد از اعدام و پیامدهای آن را به تصویر می کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز