خبرگزاری کار ایران

با حضور رویا نونهالی بار دیگر آغاز می‌شود؛

اجرای عمومی «مثل آب برای شکلات» در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۵۹

این نمایش تابستان ۹۲ در تهران روی صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد.

نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و با بازی رویا نونهالی از ۲۷ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت درفرهنگسرای طوبا بندرعباس اجرای عمومی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای عمومی این نمایش در تهران در تابستان ۹۲ با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد وآخر این هفته برای مخاطبان بندرعباس به صحنه می‌رود.

ابراهیم پشت کوهی این اثر را براساس رمان لورا اسکوئیل(نویسنده امریکای جنوبی) برای اجرا در صحنه بازنویسی کرده و از عناصر فرهنگ عامه در زندگی مردم جنوب ایران برای طراحی صحنه، لباس و فضا سازی آن بهره گرفته و صحنه اصلی نمایش در یک آشپزخانه است.

علاوه بر رویا نونهالی، محمد سایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشارمحسنی، امیرعلی سی سی‌پور، معصومه آقا بیگلو، علیرضا سرحدی دیگر بازیگران این اجرا هستند. آهنگساز نمایش بهرنگ عباس‌پور است ومحمد حسین داستان، ایمان رضایی و حسین اصیلی(خواننده) اجرای موسیقی زنده آن را در صحنه به عهده دارند. امین سالاری، هادی اسکندری و نگار نقوی به عنوان گروه کارگردانی در کنار پشت کوهی هستند و اجرای نور‌پردازی هم به عهده سامان سایبانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز