خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد تهران خبر داد:

اجرای نمایش «هزار آینه» در بلند‌ترین برج کشور

کد خبر : ۱۵۹۲۰۷

فرزاد هوشیار پارسیان در مورد اجرای نمایش «هزار آینه» در برج میلاد تهران توضیح داد: این نمایش کاری از محسن معینی از امشب ۲۴ فروردین ماه روی صحنه سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد می‌رود.

مدیرعامل برج میلاد تهران از اجرای نمایش «هزار آینه» در بلند‌ترین برج کشور به کارگردانی محسن معینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد هوشیار پارسیان در مورد اجرای نمایش «هزار آینه» در برج میلاد تهران توضیح داد: این نمایش کاری از محسن معینی از امشب ۲۴ فروردین ماه روی صحنه سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد می‌رود.

وی تاکید کرد: در این تئا‌تر شاهد حضور بازیگران پیشکسوت همچون محمد عمرانی، علی طالب‌لو، مهدی فقیه،، عباس توفیقی، بابک جاویدی، ژاله صادقیان هستیم.

به گفته هوشیار پارسیان نام این اثر نمایشی از اشعار بیدل دهلوی با این عنوان «هزار آیینه طوفان حیرتست اینجا… که چشم سوی تو داریم و هیچ سوی تو نیست، گرفته شده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران در مورد موضوع این نمایش نیز گفت: این نمایش که روایتی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) است از فضایی متفاوت و جلوه‌های بصری مدرنی بهره می‌گیرد و معینی برای روایت زندگی یگانه‌ بانوی دو عالم به سراغ صحابه‌های رسول اکرم(ص) رفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های این تئا‌تر استفاده از جلوه‌های بصری است که برای نخستین بار در نمایش بر فرس تندرو در ماه محرم و صفر در برج میلاد تهرا استفاده شده و در این نمایش به عنوان دومین بار از این جلوه‌های بصری استفاده می‌شود.

نگین میرحسنی‌ واحد، تهیه کننده این نمایش است.

نمایش «هزار آینه» از امشب ۲۴ تا ۳۱ فروردین ماه هر روز ساعت ۲۰ در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز