خبرگزاری کار ایران

استقبال تماشاگران از نمایش «کلوچه دارچینی»

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۹۲

نمایش " کلوچه دارچینی " به کارگردانی مریم کاظمی در روزهای آغازین اجرای خود در سال جدید با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد.

نمایش " کلوچه دارچینی " به کارگردانی مریم کاظمی در روزهای آغازین اجرای خود در سال جدید با استقبال گسترده مخاطبانی همراه شد که بدون در نظر گرفتن سن و سال، شور و هیجان خود را ابراز می کردند.

این نمایش شاد و موزیکال که در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است، ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده و وسائل آشپزخانه را به تصویر می کشد. از بارزترین ویژگی های این نمایش همراهی کودکان و والدین در پیشبرد داستان و کمک به قهرمان آن است که شور و هیجان خاصی را در این سالن ایجاد می کند.

مریم کاظمی در این نمایش شخصیت های داستان را به گونه ای پرداخت کرده که تماشاگران مشتاقانه با شخصیت مثبت نمایش یعنی کلوچه دارچینی همراه می شوند و او را در پیدا کردن دارو برای آقای کوکو یاری می دهند. معمولا در نمایش های کودک توجه مخاطبان به سوی شخصیت های منفی داستان جلب می شده و گاه و بی گاه نیز این نکته مورد نقد کارشناسان تربیتی قرار گرفته است. کاظمی شخصیت مثبت داستان را از انفعال در آورده و از او قهرمانی شیرین و دوست داشتنی ساخته است که با همراهی دوستانش در آشپزخانه با موش می جنگد و او را شکست می دهد، دوستان جدید پیدا می کند، برای درمان کوکوی ساعت خطر می کند و… در تمام این لحظات فریاد های همراهی و یاری تماشاگران را با خود دارد.

در این نمایش هنرمندان شناخته شده تئاتر همچون حسین محب اهری، جواد زیتونی و مریم کاظمی ایفای نقش می کنند. از دیگر بازیگران این نمایش می توان به آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما میرمهدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان اشاره کرد. کلوچه دارچینی هر روز غیر از شنبه ها، ساعت ۱۸ درسالن بوستان مرکز تولید تئاترکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می توانند از طریق شماره تلفن۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ نسبت به رزرو و پیش خرید بلیط اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز