خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر آیین سوارکاری هنرمندان توسط یک تئاتری؛

نیک‌آبادی از تغییرات اساسی نمایش «مده‌آ» خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۲۴

نمایش «مده‌آ» قرار نبود به آن شکل که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت؛ اجرا شود، اما به دلیل شرایط پرفشار و سریع روزهای برگزاری چاره‌ای نداشتیم تا ابتدا کار را روی صحنه ببریم و پس از آن برای اجرای عموم به نکات مورد نظر توجه کنیم.

ایلنا: میلاد نیک‌آبادی از تصمیم خود برای ایجاد تغییرات اساسی در نمایش‌نامه و دکور نمایش «مده‌آ» برای اجرای عموم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگردان جوان عرصه هنرهای نمایشی که روز گذشته با شرکت در بخش نهایی آیین سوارکاری هنرمندان موفق به کسب رتبه نخست شد، با ارائه توضیحات کوتاهی در ارتباط با فعالیت ورزشی خود بیان کرد: سه سال است که به صورت جدی در زمینه سوارکاری فعالیت می‌کنم اما زمان‌هایی هم به دلیل آماده کردن اثر نمایشی برای اجرا فرصت کم‌تری برای تمرین سوارکاری در اختیار دارم.

وی ادامه داد: روز گذشته دور نهایی آیین سوارکاری هنرمندان برگزار شد که موفق به کسب رتبه برتر شدم.

این کارگردان که نمایش «مده‌آ» را در جریان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه برد، ضمن اعلام خبر ایجاد تغییرات اساسی در نمایش در خصوص جزئیات تغییرات مورد نظر اظهار داشت: نمایش «مده‌آ» از ابتدا هم قرار نبود به آن شکل که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت اجرا شود، اما به دلیل شرایط پرفشار و سریع روزهای برگزاری چاره‌ای نداشتیم تا ابتدا کار را روی صحنه ببریم و پس از آن برای اجرای عموم به نکات مورد نظر توجه کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایش‌نامه اثر دستخوش تغییرات اساسی می‌شود و بخش‌هایی از دکور که ناقص مانده بود به آن اضافه خواهد شد تا تکمیل شود. چون در اجرای جشنواره نتوانستیم از تمام ظرفیت دکور و آنچه مورد نظر بود بهره بگیریم.

کارگردان نمایش «رابینسون کروزوئه» در انتها با بیان اینکه درخواست اجرای نمایش را به مجموعه تئاترشهر ارائه کرده و منتظر دریافت پاسخ است، درباره تغییر گروه بازیگران گفت: در ترکیب بازیگران اصلی تغییر زیادی را شاهد نخواهیم بود اما گروه ۸ نفره بازیگران جوان نمایش دستخوش تغییر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز