خبرگزاری کار ایران

زهرا صبری:

تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان بیمار یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۹

تشکیل چنین صندوقی موجب می‌شود از همان مراحل نخست مشخص شدن بیماری بتوانیم به افرادی که احیانا با کاستی‌های مالی مواجه هستند؛ کمک کنیم و هرچه سریعتر مانع از گسترش و پیشرفت بیماری شویم.

ایلنا: زهرا صبری که چندی پیش نمایش بهجت نوشته محمد چرمشیر را به منظور کمک به تامین هزینه‌های درمان یک بیمار دیالیزی اجرا کرده بود؛ از قصد خود برای به صحنه بردن یک اثر نمایشی به منظور خیر در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏‏‏، این هنرمند به پیشنهاد تشکیل یک صندوق مشخص برای رسیدگی بهتر به هنرمندان بیمار که روز گذشته نیز بار دیگر توسط مصطفی عبدالهی بیان شد تاکید کرد و گفت: تاسیس چنین صندوقی بسیار مورد نیاز و حائز اهمیت است‏، حتما نباید به روزی برسیم که هنرمند برای تامین هزینه‌های هنگفت درمانی خود به التماس بیفتد تا همه آستین‌ها را بالا بزنند و برای برون رفت از گرفتاری پیش آمده کاری کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه تشکیل چنین صندوقی موجب می‌شود از همان مراحل نخست مشخص شدن بیماری بتوانیم به افراد که احیانا با کاستی‌های مالی مواجه هستند کمک کنیم و هرچه سریعتر مانع از گسترش و پیشرفت بیماری شویم.

این هنرمند در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را برای پی‌گیری این ضرورت پیشنهاد می‌کند و چرا صندوق به عملیاتی شدن نمی‌رسد، اظهار داشت: به هرحال شما از هر فردی سوال کنید با تشکیل چنین صندوقی موافقت می‌کند و کیست که از کار خیر بدش بیاید‏، اما دقیقا مسئله اینجاست که از حرف تا عمل تفاوت بسیار است و باید امور را تا به سرانجام رسیدن پی‌گیری کنیم.

وی در پایان به برگزاری جلسه نمایش‌نامه خوانی برای کمک به مجید بهرامی اشاره کرد و گفت: کاری که آقای تهرانی و مسعود کیمیایی انجام دادند بسیار خوب بود و همه شاهد بودیم سالن مملو از جمعیت شد که برنامه‌هایی از این دست می‌تواند مبنای خوبی برای آغاز چنین رویکردهایی قرار بگیرد.

صبری نمایش بهجت را با ایفای نقش ژاله صامتی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه برد و در نهایت موفق شد هزینه‌های مورد نیاز برای ادامه درمان یک بیماری دیالیزی تامین کند.

مصطفی عبدالهی روز گذشته بار دیگر پیشنهاد یک سال گذشته علی اصغر دشتی مبنی بر تشکیل صندوقی حمایتی برای هنرمندان دربند بیماری را تکرار کرد و خواستار شد تا گروه‌های نمایشی‏، منابع درآمدی حاصل از حداقل یک اجرای خود را برای واریز به این صندوق اختصاص دهند تا در صورت لزوم به افراد مورد نظر کمک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز