خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیت نمایش «حکایت مرد کوهستان» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۹

نمایش عروسکی «حکایت مرد کوهستان» که نگاهی نو به قصه کهن «آرش کمانگیر دارد و برای گروه سنی ۷ سال به بالا مناسب و قابل درک است.

ایلنا: پیش فروش بلیت نمایش «حکایت مرد کوهستان» نوشته محمدحسین ناصربخت و کارگردانی افسانه زمانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، اجرای این نمایش با حضور بازیگرانی همچون بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی، مریم آشوری و فهیمه عابدینی از ۱۵ دی‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود.

افسانه زمانی درباره این اثر نمایشی گفت: نمایش عروسکی «حکایت مرد کوهستان» که نگاهی نو به قصه کهن «آرش کمانگیر دارد و برای گروه سنی ۷ سال به بالا مناسب و قابل درک است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز، مرضیه سرمشقی، و رفعت هاشمی‌ سی‌سخت به عنوان طراح عروسک، افسانه زمانی به عنوان طراح صحنه و لباس، پیمان شریعتی به عنوان مدیر تولید و مصطفی مباشر به عنوان دستیار کارگردان اشاره کرد.

نمایش «حکایت مرد کوهستان» از ۱۵ تا ۳۰ دی ماه هر روز ساعت ۱۷ در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله اجرا خواهدشد.

بلیت ۵۰۰۰ هزار تومانی نمایش» حکایت مرد کوهستان «با تخفیف ویژه بر روی سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز