خبرگزاری کار ایران

حضور پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی در «مده‌آ» قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۵

نیک آبادی نمایش «مده‌آ» را برای اجرا در سی‌ودمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده می‌کند.

ایلنا: میلاد نیک‌آبادی که در حالِ حاضر مشغول تمرینات نمایش " مده‌آ " برای شرکت در جشنواره تئا‌تر فجر است از اضافه شدن پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی به گروه اجرایی اثر جدید خود خبر داد.

به گزارش ایلنا، نیک آبادی ضمن اعلام این خبر گفت: حدود پنجاه روز است که تمرین‌ها شروع شده و تا زمان بازبینی به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

نیک آبادی اضافه کرد: این نمایش تجربه‌ای جدید، سخت و منحصر به فرد است. ما هر روز چندین ساعت را به‌طور نفس‌گیر تمرین می‌کنیم و دائم در پی کشف زاوایای مختلف کاراکتر‌ها و اجرا هستیم، متن نمایش با روند تمرین‌ها مدام تغییر می‌کند و در حالِ حاضر به مراحل خوب و قابل تاملی رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: از آنجا که کار با هم‌نسلانم علاقهٔ شخصی من بوده و هست در کنار پانته آ پناهی‌ها و مهدی صباغی بازیگران دیگری که اکثرا از دانشجویان این رشته هستند حضور دارند، جواد پولادی، سایه کبیری، مریم گرجی، ندا عقیقی، درنا رهنمایی، زهرا مولایی، نیلوشکا شایانی، هانیه راد و سونیا نبی دریانی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

سیما بنیادی به عنوان نویسنده، رضا گوران مشاور کارگردان، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و مدیرتولید، فریاد رحمانی مدیر صحنه، مریم جلالیان منشی صحنه نیک آبادی را در اجرای این نمایش همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز