خبرگزاری کار ایران

مراسم تولد خالق «آسید کاظم» به همت کانون کارگردانان برگزار می‌شود؛

پخش تصاویری از محمود استاد محمد برای نخستین بار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۶

مراسم یاد شده روز شنبه(۱۱ آبان‌ ماه) ساعت ۱۹ با حضور چهره‌های هنری و دوستداران این هنرمند در سالن استاد ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم سالروز تولد محمود استاد محمد، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر با عنوان «یادا یاد» به همت کانون کارگردانان خانه تئا‌تر و مشارکت تماشاخانه ایرانشهر روز شنبه(۱۱ آبان‌ ماه) ساعت ۱۹ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که با همراهی جمعی از هنرمندان وعلاقه‌مندان به این نماش‌نامه نویس برگزار می‌شود، برنامه‌هایی از جمله پخش تصاویر دیده نشده از محمود استاد محمد برای نخستین بار و پیام تبریک تصویری هم محله‌ای‌ها و‌ دوست‌داران این هنرمند شناخته شده برای حاضران در سالن درنظر گرفته شده است.
همچنین مراسم رونمایی از کتاب کانون کارگردانان خانه تئا‌تر با محوریت محمود استاد محمد، اجرای موسیقی زنده و بریدن کیک تولد از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای سالروز تولد این هنرمند خواهد بود.
حاضران در مراسم سالروز تولد کارگردان و نمایش‌نامه نویس با سابقه تئا‌تر کشور همچنین می‌توانند از نمایش‌گاه پرتره‌های محمود استاد محمد در سالن انتظار تماشاخانه ایرانشهر دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز