خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان و در مجموعه تئا‌تر شهر؛

نهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حسین پناهی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۷

در این مراسم برنامه‌هایی چون بازخوانی آثار پناهی، تحلیل بازیگری، نمایشنامه خوانی، نمایش فیلم، اجرای موسیقی، سخنرانی و نمایشگاه آثار این هنرمند برگزار می‌شود.

ایلنا: نهمین سالگرد درگذشت حسین پناهی شاعر، نویسنده، بازیگر فقید سینما، تئا‌تر و تلویزیون شنبه(۲۷ مهر) جاری با حضور جمعی از هنرمندان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم بزرگداشت این هنرمند ساعت ۱۷ تاریخ یاد شده با حضور هنرمندان، مسئوولان، دوستداران فرهنگ و هنر و خانواده این هنرمند فقید در تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم برنامه‌هایی چون بازخوانی آثار پناهی، تحلیل بازیگری، نمایشنامه خوانی، نمایش فیلم، اجرای موسیقی، سخنرانی و نمایشگاه آثار این هنرمند برگزار می‌شود. همچنین در این برنامه از فریدون داوری شاعر صاحب‌ نام استان کهگیلویه و بویر احمد تقدیر خواهد شد.

مسعود جعفری جوزانی، پرویز پرستویی، علی رضا خمسه، رضا صفریان، حمید نعمت‌اله، سعید نعمت‌اله، اصغر همت، حسینعلی فلاح لیالستانی، حسین پاکدل، رسول نجفیان، ابولفضل جلیلی، صادق آهنگران، کورش اسدپور، ایرج رحمانپور، حسن میرباقری، بهزاد فراهانی، لیندا کیانی، گوهر خیراندیش، صبا کمالی از جمله هنرمندانی هستند که دراین مراسم حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز