خبرگزاری کار ایران

با ایجاد تغییر در اثر تازه سمانه زندی‌نژاد؛

فریبا کامران مادر «عروسک‌های سکوت» شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۸

کامران در کنار افسانه ماهیان، داریوش موفق و فرزانه سهیلی به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد که از ۱۰آبان ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌آید.

ایلنا: فریبا کامران برای ایفای نقش به جمع بازیگران نمایش «عروسک‌های سکوت» نوشته فرزانه سهیلی و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبا کامران قرار است در این نمایش به ایفای نقش «مادر» بپردازد که این تغییر توسط کارگردان و پس از اجرای اثر در سی‌ودمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر درنظر گرفته شده است.

نمایش «عروسک‌های سکوت» مشکلات روحی دو خواهر را بازگو می‌کند که مادر خود را بر اثر آتش‌سوزی از دست داده‌اند.
این اثر نمایشی که قرار است ۱۰آبان در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود، پیش از اجرا در جریان جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر «ساعت بی‌عقربه» نام داشت. نمایش به درگیری‌های دخترانی می‌پردازد که پدر را مسئول مرگ مادر خود می‌دانند و واقعه مرگ او بر اثر آتش گرفتن را فراموش نمی‌کنند…

از دیگر عوامل نمایش «عروسک‌های سکوت» می‌توان به شیما میرحمیدی(طراح صحنه و لباس)، رضا بهجب(نور)، مارتین شمعون‌پور(آهنگساز)، مهدی آشنا(عکاس)، ‌سارا اسکندری(گریم)، آریا افشار(دستیار کارگردان)، هانیه حمزه(منشی صحنه) و امیر اسمی به عنوان طراح بروشور و پوس‌تر اشاره کرد.

فریبا کامران در کنار افسانه ماهیان، داریوش موفق و فرزانه سهیلی به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد.

سمانه زندی‌نژاد پیش از این با اجرای نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» در بخش نگاه ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر شرکت کرده بود که موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی، طراحی صحنه، متن و همچنین تقدیر بازیگری مرد و نامزد بازیگری مرد در بخش مسابقه ایران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز