خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد استان گلستان:

تئاتر تنها هنری است که بدون مخاطب نمی‌تواند نفس بکشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۰

استقبال باشکوه هنرمندان، به ویژه پیشکسوتان و جوانان در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان باعثشده تا چراغ تئاتر در استان روشن بماند و تنور این هنر فاخر همچنان داغ باشد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره‌های تئا‌تر بهانه ایست تا تجربیات و دانش در اختیار، بین نسل‌ها رد و بدل شود.

به گزارش ایلنا از گرگان؛ علی کبیر در حاشیه بیست و چهارمین جشنواره تئا‌تر استان گلستان در تالار فخرالدین اشعد گرگانی گفت: استقبال با شکوه هنرمندان، به ویژه پیشکسوتان و جوانان در بیست و چهارمین جشنواره تئا‌تر استان گلستان باعثشده تا چراغ تئا‌تر در استان روشن بماند و تنور این هنر فاخر همچنان داغ باشد.

وی گفت: سطح کیفی و کمی جشنواره بیست و چهارم بسیار بالاست و این نشان می‌دهد که علاقمندان تئا‌تر بر روی کارهای خود سرمایه گذاری کردند. سرمایه نه به معنای مادی، بلکه زمانی است که آن‌ها از تجربیات و دانش پیشکسوتان این هنر آموخته‌اند و امروز با به روی صحنه بردن آن، تماشاچیان را خوشحال بر روی صندلی‌های تالار نگه می‌دارند.

وی به اجرای فشرده هفت کار در سه روز اشاره کرد و افزود: این بیانگر آن است که عوامل فنی تالار نیز افرادی ماهر و توانمندند و کار‌ها به صورت حرفه‌ای آماده و اجرا می‌شود.

کبیر هنر نمایش را هنری زنده و پویا خواند و افزود: تئا‌تر تنها هنری است که بدون مخاطب نمی‌تواند نفس بکشد، و امروز حضور تماشاچیان این هنر، باعثشده تا زنده گی تئا‌تر استان نمایان باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان این حضور را نشانهٔ رضایتمندی تماشاچیان از جشنواره اعلام کرد و تصریح کرد: انصافا استان گلستان و به ویژه گرگان، میزبان خوبی برای برگزاری چنین رویدادهای هنری است. برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی این نیاز را مرتفع کرده و تماشاچیان نیز با حضور خود نشان داده‌اند که نیازمند چنین جشنواره‌هایی هستند.

وی اشاره کرد که گلستان از دیر باز مهد تئا‌تر ایران بوده و امروز این حس را لمس می‌کنیم.

کبیر در پایان به هنرمندان حاضر در جشنواره‌ها توصیه کرد که به همین مقدار بسنده نکنند و خود را برای اجرا در جشنواره‌های ملی و بین المللی آماده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز