خبرگزاری کار ایران

بازخوانی نمایشنامه محمود استادمحمد در تئاترشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۶

نمایشنامه «خونیان و خوزیان» در مجموعه‌ای با عنوان «ای کاش که جای آرمیدن بودی» از محمود استادمحمد به چاپ رسیده و سوم مهر در تئاترشهر بازخوانی می‌شود.

ایلنا: نمایشنامه «خونیان و خوزیان» نوشته محمود استادمحمد و کارگردانی مژده ساعی، سوم مهرماه ساعت ۳۰/۱۶ در سالن کنفرانس تئاترشهر خوانده می‌شود.
به گزارش ایلنا، این نمایشنامه توسط محمود استادمحمد در سال ۵۹ نوشته شده و نگاهی به واقعه سینما رکس آبادان دارد. در این نمایشنامه بازیگرانی چون فروغ قجابگلی، نگار عابدی، مالک سراج، علی یعقوب‌زاده، مرجان بنی سعید، اعظم عرفانی و مهدی عباسی نقش خوانی می‌کنند.
مژده ساعی کارگردان نمایش درباره «خونیان و خوزیان» می‌گوید: این نمایشنامه نگاهی دراماتیک به قصه‌ای جنگی است؛ که امان نداده بود به مردم سرزمینی که هنوز دغدار عزیزترین‌هاشون بودن واسه دیدن یه فیلم، تو یه سینما؛ رکس
از دیگر عوامل نمایش می‌توان به بابک گلشاهی به عنوان طراح پوس‌تر و بروشور، مونا صدر فریدپور به عنوان عکاس، مهدی عباسی و محسن سامعی به عنوان دستیاران کارگردان اشاره کرد.
این نمایشنامه در حاشیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت و در بخش نمایشنامه‌خوانی، خوانده می‌شود.
نمایشنامه «خونیان و خوزیان» در مجموعه‌ای با عنوان «ای کاش که جای آرمیدن بودی» از محمود استادمحمد به چاپ رسیده و در دسترس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز