خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی دمشق/ اخراج مدیر سازمان امنیت سایبری آمریکا/اصابت موشک به منطقه سبز بغداد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۱۰

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی دمشق، اخراج مدیر سازمان امنیت سایبری آمریکا/اصابت موشک به منطقه سبز بغداد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز از پیشنهاد آتش‌بس عربستان به انصارالله خبر داد.

- رهبر سابق حزب کارگر انگلیس که عضویت وی در این حزب به اتهام «یهودستیزی» تعلیق شده بود، توسط کمیته اجرایی حزب کارگر تبرئه شد.

- منابع امنیتی از اصابت موشک به منطقه سبز بغداد خبر دادند.

- مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که دستور کاهش نیروهای آمریکا در افغانستان و عراق توسط وزیر دفاع موقت این کشور صادر شده است.

- وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که کشورش پنج میلیون دلار برای کمک به قربانیان درگیری در قره‌باغ کوهستانی اختصاص خواهد داد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به از سرگیری همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این تشکیلات اجماع ملی فلسطین را نقض کرد.

- حساب توئیتری تیم انتقالی دولت آینده آمریکا، شمار دیگری از اعضای کابینه را معرفی کرد.

- رئیس‌‌جمهوری آمریکا طی پیامی توئیتری از اخراج مدیر سازمان امنیت سایبری این کشور خبر داد.

- پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی دمشق مقابله کرد.

- عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن در پیامی توئیتری اعلام کرد که گزارش‌ها درباره آمادگی عربستان برای آتش‌بس و منطقه حائل، کذب است.

- شماری از قانونگذاران دموکرات آمریکایی در نامه‌ای به دولت این کشور، خواستار تسهیل تحریم‌ها علیه ایران و کشورهای دیگر شدند.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور و معاون امور اروپایی و آمریکایی وزارت خارجه انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز