خبرگزاری کار ایران

آغاز پروازهای روزانه از ابوظبی به تل آویو از سال آینده میلادی

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۵۰

یک شرکت هواپیمایی در ابوظبی پروازهای روزانه خود را به تل آویو در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی در سایه تقویت روابط دو جانبه آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک شرکت هواپیمایی دولتی در ابوظبی اعلام کرد که با توجه به عادی‌سازی روابط بین امارات و اسرائیل پروازهای روزانه خود را به تل آویو در سه ماهه نخست سال آینده میلادی آغاز می‌کند. 

این شرکت اعلام کرد که نخستین پرواز روزانه آن در تاریخ ۲۸ مارس انجام می‌شود و امکان پرواز مستقیم بین امارات و اسرائیل را برای مسافران تجاری و تفریحی فراهم می‌کند.

شرکت مذکور یک کلیپ ویدیویی برای تبلیغ گردشگری به تل آویو در توئیتر منتشر کرد که در آن مهماندار هواپیما در مورد تاریخ غنی منطقه و شهرت غذاهای آن صحبت می‌کند.

زمان پرواز به تل آویو از جمله زمان سفر مسافران از طریق ابوظبی به مقاصدی از جمله چین، هند، تایلند و استرالیا در تاریخ ۲۶ نوامبر تعیین خواهد شد.

ابوظبی به افراد غیر مقیم اجازه ورود به امارات را از طریق فرودگاه خود نمی‌دهد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا برداشته می شود.

از طرف دیگر، شرکت دولتی «فلای دبی» نیز پروازهای مستقیم خود را به تل آویو در این ماه آغاز خواهد کرد. پرواز برخی شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی  از تل آویو به دبی نیز در ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز