خبرگزاری کار ایران

شیوع مجدد ویروس کرونا در میان ماموران سرویس مخفی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۴۷

رسانه‌های آمریکا ‌از شیوع مجدد ویروس کرونا در ماموران سرویس مخفی این کشور خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رسانه‌های آمریکا روز گذشته -جمعه- گزارش دادند که ویروس کرونا مجددا در سرویس مخفی این کشور که مسئول محافظت از «دونالد ترامپ»، رئیس‌‌ کاخ سفید و «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب بوده، منتشر شده است.

روزنامه واشنگتن پست نوشت که بیش از ۱۳۰ نفر از ماموران سرویس مخفی به دلیل تماس با افراد آلوده به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند یا در قرنطینه به سر می‌برند. 

بنا به گزارش‌ها، این ویروس پس از مسافرت بسیاری از ماموران سرویس مخفی در چارچوب تجمعات انتخاباتی ترامپ که بیشتر مسئولان بدون ماسک حضور پیدا کرده بودند، مجددا شیوع پیدا کرده است. 

کاخ سفید همچنین طی سه هفته گذشته شاهد رویدادهای فراوانی از جمله برگزاری جشن به مناسبت انتخابات سوم نوامبر بوده که خود عامل شیوع ویروس با توجه به عدم استفاده اکثریت حاضران از ماسک بوده است.

پس از آن تست کرونای بسیاری از مسئولان از جمله «مارک میدوز»، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید مثبت شد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز نوشت که دست کم ۳۰ تن از ماموران سرویس مخفی طی هفته‌های اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده و شیوع ویروس همچنان ادامه دارد تا جایی که از ۶۰ نفر دیگر خواسته شده در قرنطینه بمانند. 

این جدیدترین موج شیوع ویروس کرونا در سرویس مخفی آمریکا است.

«جولی مک موری» سخنگوی سرویس مخفی در پاسخ به پرسشی درباره این گزارش‌ها گفت که به دلایل امنیتی و شخصی نمی‌تواند جزئیات مرتبط با مبتلایان ویروس کرونا را متشر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز