خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

برگزاری انتخابات ملی لیبی در دسامبر ۲۰۲۱/ ابتلای فرماندار ایالت نوادا به ویروس کرونا/ پیروزی رئیس‌جمهوری آمریکا در ایالت کارولینای شمالی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۳۳

برگزاری انتخابات ملی لیبی در دسامبر ۲۰۲۱، ابتلای فرماندار ایالت نوادا به ویروس کرونا و پیروزی رئیس‌جمهوری آمریکا در ایالت کارولینای شمالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گزارش داد که شواهد و بررسی‌های این شبکه حاکی از پیروزی کاندیدای دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا است.

- شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گزارش داد که شواهد و بررسی‌های این شبکه حاکی از پیروزی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت کارولینای شمالی است.

- سازمان ملل متحد از برگزاری انتخابات ملی لیبی در ماه دسامبر سال آینده میلادی خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار مواضع خود مبنی بر تقلب در انتخابات اخیر و دلگرم‌کننده خواندن حمایت هوادارانش، از حضور احتمالی خود در راهپیمایی روز شنبه در واشنگتن خبر داد.

- رئیس‌جمهوری روسیه تعداد قربانیان جنگ در قره‌باغ را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد.

- منابع پلیس مونترال اعلام کردند که تماس تلفنی اضطراری که در پی آن نیروهای ویژه به دفتر شرکت بازی «یوبی‌سافت» اعزام شدند، نادرست و فریب بوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا برای نخستین بار بعد از اعلام پیروزی رقیب وی در انتخابات اخیر، در برابر دوربین‌ها ظاهر شد.

- فرماندار ایالت نواد روز جمعه به وقت محلی، از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به دو مجری فاکس نیوز، با تکرار مواضع قبلی خود مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات اخیر، گفت که بدترین کار شرط بستن علیه وی است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا وکیل شخصی خود را مسئول رسیدگی به شکایت‌های کارزار انتخاباتی جمهوری‌خواهان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز