خبرگزاری کار ایران

مانع‌تراشی دولت ترامپ برای دسترسی بایدن به پیام‌های تبریک رهبران جهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۴۴

دولت فعلی آمریکا اجازه دسترسی رئیس‌جمهور منتخب را به پیام‌های ارسال شده از سوی رهبران جهان از طریق وزارت خارجه نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا، شبکه سی‌ان‌ان به نقل از مقامات وزارت خارجه آمریکا گزارش داد که پیام‌های ارسال‌شده از رهبران خارجی به «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در وزارت خارجه موجود است اما دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده اجازه دسترسی به آن‌ها را نمی‌دهد.

سی‌ان‌‌ان اعلام کرد که تیم بایدن به صورت مستقل بدون دریافت پشتیبانی لجستیکی و ترجمه از مرکز عملیات وزارت امور خارجه با دولت‌های دیگر در ارتباط است.

منابع مذکور تاکید کردند که نمایندگان رهبران خارجی مجبور شدند از دیپلمات‌هایی که در دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین کار می‌کردند، برای ارسال پیام تبریک به مقر بایدن کمک بگیرند.

واشنگتن پست پیش از این گزارش داده بود که دولت ترامپ از سازمان‌ها و نهادها خواسته است که در حال حاضر با تیم بایدن همکاری نکنند.

بایدن، نامزد حزب دموکرات پیروزی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد اما ترامپ هنوز شکست خود را نپذیرفته و وکلای وی با طرح پرونده‌های قضایی در دادگاه‌های مختلف ایالت‌ها خواستار بازشماری آرا و تحقیقات درباره ادعاهای تخلف شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز