خبرگزاری کار ایران

طرح واشنگتن برای اعمال تحریم های بیشتر بر پروژه «نورد استریم-۲»

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۱۰

بلومبرگ به نقل از منابع اگاه از طرح واشنگتن برای اعمال تحریم های بیشتر بر پروژه «نورد استریم-۲» خبر داد.

به گزارش ایلنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات آمریکایی قصد دارند شرکت‌های بیمه‌ای را که با کشتی‌های روسیه برای تکمیل روند احداث خط لوله گاز «نورد استریم-۲» همکاری داشته، تحریم کنند.

به گزارش بلومبرگ، اعضای مجلس نمایندگان و سنا برای اعمال اصلاحیه بر  تحریم‌های خطوط لوله جدید گاز در پیش‌نویس قانون بودجه دفاعی برای سال مالی ۲۰۲۱ به توافق رسیده‌اند.

انتظار می‌رود بودجه پیش از پایان سال مالی جاری تصویب شود.

در این گزارش آمده است که تحریم‌های آمریکا شامل آلمان یا مقامات این کشور نخواهد شد.

آمریکا تلاش می‌کند مانع اجرای پروژه گاز نورد استریم-۲ شود و این در شرایطی است که واشنگتن قصد دارد فروش گاز طبیعی مایع خود را به اروپا افزایش دهد.

فاز پایانی خط لوله انتقال گاز در  پروژه نرود استریم-۲ در حال اجرا است که شامل احداث دو خط برای انتقال گاز طبیعی روسیه با ظرفیت کلی سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب سالانه از سواحل روسیه  از طریق بستر دریای بالتیک به آلمان است.

این پروژه کلیه مجوزهای عملیاتی لازم را از کشورهایی که خط لوله از آن‌ها عبور می‌کند، دریافت کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز