خبرگزاری کار ایران

تکرار تهدیدهای پوشالی پمپئو:

طرف‌های همکاری نظامی و تسلیحاتی با ایران، تنبیه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۰۰

وزیر خارجه آمریکا با تکرار تهدیدهای پوشالی خود، گفت که طرف‌های همکاری نظامی و تسلیحاتی با ایران، تنبیه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با تکرار تهدیدهای پوشالی خود، گفت که طرف‌های همکاری نظامی و تسلیحاتی با ایران، تنبیه می‌شوند.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید ضدایرانی کشورش، گفت که فکر می‌کنم تا کنون کاملا روشن شده است که طرف‌های همکاری نظامی و تسلیحاتی با ایران، با مجازات شدیدی روبه‌رو می‌شوند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته -سه‌شنبه- اتباع ایران و تایوان و چندین شرکت مستقر در ایران، سنگاپور، چین و هنگ‌کنگ را در فهرست تحریم قرار داد.

لین وزارتخانه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌های آرتین صنعت تابان، دن بین‌الملل، هدا تریدینگ، ناز تکنولوژی، صنایع پروما و صنایع سولتک  شمول تحریم‌های واشنگتن قرار گرفته‌اند. 

این بیانیه عنوان کرد که «محمد بنی‌هاشمی» (به‌خاطر ارتباط با شرکت دن بین‌الملل)، «چین هوا هوانگ» (به‌خاطر ارتباط با شرکت دن بین‌الملل)، «محمد سلطان‌ محمدی» (به‌خاطر ارتباط با صنایع سولتک) و «شیه می سان» (به خاطر ارتباط با شرکت دن بین‌الملل) تحت تحریم قرار گرفته‌اند. 

پایگاه اینترنتی آکسیوس پیشتر گزارش داده بود که دولت فعلی آمریکا طی ۱۰ هفته‌ای که از عمر آن باقی مانده در صدد تشدید محدودیت‌ها و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز