خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

آمار و ارقام نشان می‌دهد که پیروز قطعی انتخابات هستیم/ دیوار آبی که ۴ سال پیش فروریخت را بازسازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۷۶۹

کاندیدای دموکرات‌ها گفت که هرچند هنوز نتیجه قطعی حاصل نشان شده است، ولی آمار و ارقام نشان می‌دهد که پیروز خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ها گفت که هرچند هنوز نتیجه قطعی حاصل نشان شده است، ولی آمار و ارقام نشان می‌دهد که پیروز خواهیم بود.

وی که از شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور سخنرانی می‌کرد، ادامه داد: «نتایج نشان می‌دهد که اکثریت کشور با ماست. بیش از ۷۴ میلیون رای به دست آورده‌ایم. احتمال می‌رود ۳۰۰ رای الکترال را از آن خود کنیم. ما با فاصله چهار میلیون رای از رقیب جلوتر هستیم».

بایدن گفت که من احتمالا نخستین دموکراتی هستم که در آریزونا پس از ۲۴ سال و در جورجیا پس از ۲۸ سال پیروز می‌شوم.

وی افزود که ما دیوار آبی که چهار سال پیش فروریخت را بازسازی کردیم.

بایدن تاکید کرد که از روز نخست فعالیت خود روی مقابله با ویروس کرونا متمرکز خواهد شد و گفت که به همراه «کامالا هریس» یار انتخاباتی خود با گروه‌هایی از کارشناسان در زمینه بهداشت عمومی، اقتصاد و بحران اقتصادی کشور دیدار کرده‌اند.

وی افزود که ما با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو هستیم و زمانی برای هدر دادن بر سر جنگ‌های حزبی نداریم. ممکن است رقیب هم باشیم اما دشمن هم نیستیم. همانطور که در ۲۴۴ سال گذشته اثبات شده است، دموکراسی همواره نتیجه می‌دهد.

بایدن با اشاره به تلاش‌های کمپین جمهوری‌خواهان برای توقف روند شمارش آرا، گفت که آرای شما شمرده خواهد شد؛ اهمیتی چند نفر تلاش می‌کنند مانع آن شوند.

وی در پایان از همه خواست منتظر شمرده شدن آرا بوده و صبر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز