خبرگزاری کار ایران

کمیسیون امنیت پارلمان عراق خبر داد:

پرونده تحقیق درباره جنایت ترور شهیدان سلیمانی و المهندس هفته آینده روی میز پارلمان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۹۶۱

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز- چهارشنبه- از طرح پرونده تحقیقات دولتی ویژه جنایت ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه، «بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که پرونده تحقیقات دولتی درباره جنایت ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بین‌المللی بغداد، هفته آینده روز میز پارلمان باز خواهد شد.

الزیادی گفت که ریاست پارلمان از اعضا خواسته است که زمان میزبانی از «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق به منظور بررسی تعدادی از پرونده‌ها و در صدر آنها شهادت رهبران مقاومت و جدول زمانی خروج نیروهای آمریکا را تعیین کنند.

وی در ادامه افزود که پارلمان هنگام حضور الکاظمی چند موضوع از جمله بحران مالی، پرونده انتخابات، سفرهای خارجی و نیز پرونده کمیته‌های تحقیقی را که دولت برای بررسی شهادت «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس ایران و «ابومهدی المهندس»، معاون رئیس حشد الشعبی تشکیل داده است، بررسی خواهد کرد.

الزیادی گفت که نیروهای سیاسی با سرگرم شدن به پرونده انتخابات از موضوع تجاوزهای آمریکا غافل شدند اما در جلسه‌های آینده موضوع جدول زمانی خروج نیروهای آمریکایی مجددا بررسی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز