خبرگزاری کار ایران

شورای وزیران سعودی:

همه مسئولان فساد مالی محاکمه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۴۸

شورای وزیران سعودی اعلام کرد که هر مقام مسئول در فساد مالی و اداری بدون هیچ گونه تسامحی محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شورای وزیران عربستان اعلام کرد که هر مقام مسئول، صرف نظر از موقعیتی که دارد، باید نسبت به هر گونه تخلف مالی و اداری پاسخگو باشد.

این شورا که با ریاست «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه سعودی روز گذشته- سه شنبه- برگزار شد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در این نشست بر موضوع ریشه‌کن کردن فساد در همه اشکال و سطوح آن جهت حفظ منابع بیت‌المال و محافظت از دستاوردهای ملی برای حمایت و تقویت روند توسعه جامع در کشور در همه زمینه‌ها تمرکز شد.

در این بیانیه از تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل افرادی که به بودجه عمومی دست‌اندازی کرده یا از موقعیت خود برای تحقق منافع شخصی یا آسیب رساندن به منافع عمومی سوء استفاده می‌کنند، قدردانی شد.

 این شورا خاطرنشان کرد که تلاش‌های مقام‌های مربوط به منظور تهیه و اجرای برنامه‌هایی برای مراحل بازگشت تدریجی انجام عمره مطابق با رویه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مورد بررسی قرار داده و از زائران خارجی بیت‌الحرام استقبال کرده است.

در این بیانیه همچنین بر اشتیاق مداوم برای به کارگیری همه توانایی‌ها و پتانسیل‌ها برای انجام این مراسم در فضای ایمانی و محیطی احتیاطی که ضرورت‌های بهداشتی را در نظر گرفته و از تهدیدهای همه‌گیری کرونا محافظت می‌کند، تاکید شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز