خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

به سرقت رفتن منابع مالی انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا در ویسکانسین/ تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران/ تاکید نخست‌وزیر ارمنستان بر استقرار صلح‌بانان روس در قره‌باغ

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۷۸

به سرقت رفتن منابع مالی انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا در ویسکانسین، تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران و تاکید نخست‌وزیر ارمنستان بر استقرار صلح‌بانان روس در قره‌باغ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

- وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که سفیر ایران در لندن را در پی انتشار برخی گزارش‌ها در خصوص فراخواندن مجدد یک متهم دوتابعیتی به دادگاه، احضار کرده است.

- وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور و همتای ایرانی وی طی نشستی در مسکو درباره برجام گفت‌وگو کردند.

- ایالات متحده اعلام کرد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه بنزین که ادعا می‌شود متعلق به ایران بوده است را بعد از مصادره، فروخته است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا مدعی شد که قطعا پیروز انتخابات هفته آینده خواهد بود.

- رئیس حزب جمهوری‌خواه در ویسکانسین اعلام کرد که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از منابع مالی این حزب که به حمایت از رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا تخصیص یافته بود، توسط هکرها به سرقت رفته است.

- کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در شمال میامی گفت که رقیب وی از سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» استفاده می‌کند.

- گزارش‌ها حاکی است که بیش از ۸۰ میلیون آمریکایی زودتر از موعد رای خود را به صندوق‌ها انداخته یا آن را به صورت پستی ارسال کرده‌اند.

- نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس و مغایر با رویکرد جامعه جهانی، مدعی شد که آمریکا ساز و کار بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را فعال کرده که این به منزله بازگشت دائمی تحریم‌های تسلیحاتی است.

- نخست‌وزیر ارمنستان گفت که استقرار صلح‌بانان روس در قره‌باغ، بهترین گزینه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز