خبرگزاری کار ایران

رسوایی خرید و فروش رای در تگزاس

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۸۲

ویدئوهای منتشرشده از سوی یک گروه راست‌گرای افراطی نشان از آن دارد که ایالت تگزاس شاهد تقلب گسترده در رای‌گیری پستی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری راشا تودی، ویدئوهای منتشرشده از سوی یک گروه راست‌گرای افراطی نشان از آن دارد که ایالت تگزاس شاهد تقلب گسترده در رای‌گیری پستی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بوده است. 

بنا به گزارش‌ها، یکی از اعضای کارزار انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در ایالت تگزاس آمریکا با اعطای پول و هدایا به رای‌دهندگان، آن‌ها به دادن رأی به دموکرات‌ها ترغیب کرده است.

در این ویدئو، «راکل رودریگز»، مشاور سیاسی نامزد جمهوری‌خواه مجلس مشغول زیر پا گذاشتن قوانین و دادن هدایا و رشوه به شهروندان در ازای رای دادن دیده می‌شود. 

این ویدئو به مداخله دادستان کل تگزاس انجامید و نامزد جمهوری‌خواه مجلس نیز با محکوم کردن این اقدام گفت که رودریگز دیگر برای او کار نمی‌کند. 

در ویدئویی دیگر، رودیگر جزئیات بیشتری را درباره مداخله انتخاباتی‌اش فاش می‌کند. وی گفت که هزاران دلار درافت کرده تا رای‌دهندگان و مجرمان سابق را ترغیب کرده تا به نمزدی مشخص رای دهند. ویدئوی منتشرشده از سوی گروه «پروجکت ورتیاس» نشان می‌هد که وی دستکم یکی از رای‌دهندگان را به حمایت از دموکرات‌ها ترغیب کرده است. 

علاوه بر این، رودریگز گفت که در تگزاس به جمع‌آوری رای برای «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات، مشغول بوده است و مبالغی را هم در ازای این کار دریافت کرده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز