خبرگزاری کار ایران

در آستانه سوم نوامبر صورت می‌گیرد؛

ادامه سفرهای انتخاباتی ترامپ و بایدن

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۰۹

رئیس‌جمهوری آمریکا ‌در ایالت‌های میشیگان، ویسکانسین و نبراسکا و رقیب دموکراتش در ایالت جورجیا دیدارهای مردمی برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز -سه‌شنبه- به ایالت‌های «میشیگان»، «ویسکانسین» و «نبراسکا» و «جو بایدن»، نامزد دموکرات در ایالت جورجیا دیدارهای مردمی خواهند داشت. 

این سفرها در چارچوب احیای مبارزات انتخاباتی به ویژه همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری در سوم نوامبر و تشویق مردم به رای دادن صورت می‌گیرد.

آمریکا در حال حاضر شاهد فعالیت‌های شدید مبارزاتی است که در آن «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور‌ی سابق این کشور نیز در فلوریدا شرکت می‌کند.

پروژه انتخابات آمریکا در دانشگاه فلوریدا اعلام کرد که بیش از ۶۴ میلیون رای‌دهنده تاکنون از طریق رای‌گیری زودهنگام آرای خود را داده‌اند و این عدد به زودی به رقم کلی رای‌دهندگان در انتخابات سال ۲۰۱۶ می‌رسد. 

کارشناسان تاکید کرده اند که شمارش آرای پستی ممکن است روزها یا هفته‌ها به طول انجامد.

کمپین انتخاباتی بایدن به سفر امروز وی به ایالت جورجیا خوش‌بین است، هر چند که این ایالت پایگاه قدیمی جمهوری‌خواهان محسوب می‌شود و نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت در ایالت جورجیا شدید است. 

بایدن روز گذشته‌ در جمع خبرنگاران تاکید کرد که فرصت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد؛ هر چند کار ساده‌ای نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز