خبرگزاری کار ایران

تکرار ادعاهای مقام‌های واشنگتن درباره دخالت ایران در انتخابات آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۵۵

مدیر اطلاعات ملی آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، بار دیگر ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده متهم کرد.

به گزارش ایلنا، «جان راتکلیف» مدیر اطلاعات ملی آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، بار دیگر ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده متهم کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که ایران و روسیه برخی اطلاعات رای‌دهندگان آمریکایی را در اختیار داشته و با ارسال ایمیل‌هایی به آنها سعی در ایجاد ناآرامی اجتماعی و ارعاب دارند.

وی پیش از این نیز با تکرار ادعاهایی مشابه در این‌باره، گفته بود: «چین، روسیه، ایران و بازیگرانی دیگر، به دنبال دخالت یا تاثیرگذاری در انتخابات ما در راستای منافع خودشان هستند. بنابراین می‌خواهم تاکید کنم که این مسأله فقط به چین مربوط نیست».

همچنین «ویلیام ایوانیا»، مدیر «مرکز ملی امنیت و ضداطلاعات» آمریکا نیز مدعی شده بود که ایران، چین و روسیه به دنبال تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که برخی کشورهای خارجی در صدد تاثیر گذاشتن بر دیدگاه‌های شهروندان آمریکایی از طریق رسانه‌های سنتی و شبکه‌های اجتماعی هستند.

ایوانیا ادامه داد: «در حال حاضر عمده نگرانی ما از چین، روسیه و ایران است. هر چند ممکن است سایر کشورها نیز در این زمینه مداخله‌هایی انجام دهند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز