خبرگزاری کار ایران

شماری از نمایندگان حزب محافظه‌کار بریتانیا:

بوریس جانسون بنا دارد به‌زودی از سمتش کناره‌گیری کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۲۶

شماری از نمایندگان حزب محافظه‌کار بریتانیا معتقدند که نخست‌وزیر این کشور ممکن است در بهار پیش رو از سمتش کناره‌گیری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه میرور، شماری از نمایندگان حزب محافظه‌کار بریتانیا معتقدند که «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر این کشور ممکن است در بهار پیش رو از سمتش کناره‌گیری کند.

هم‌حزبی‌های جانسون معتقدند که وی ممکن است به‌خاطر پایین بودن دستمزد کار به‌عنوان نخست‌وزیر از این سمت کناره بگیرد. 

به گفته این نمایندگان، جانسون شکایت کرده که نمی‌تواند با دستمزد ۱۵۰ هزار و ۴۰۲ پوندی گذران زندگی کند که سالیانه به‌عنوان نخست‌وزیر دریافت می‌کند. 

این نمایندگان گفته‌اند که جانسون به «ترزا می»، نخست‌وزیر پیشین این کشور که از زمان کناره‌گیری بیش از یک میلیون درآمد داشته حسادت می‌کند. به گفته آن‌ها، جانسون بناست شش ماه آینده نیز بر مسند قدرت باقی بماند تا ماجرای برگزیت را به سرانجامی رسانده و کشور را از پاندمی کرونا رها کند. 

از قرار معلوم، جانسون معتقد است که می‌تواند دو برابر ترزا می درآمد داشته باشد. 

یکی از نمایندگان حزب محافظه‌کار در پارلمان گفت: «بوریس شش فرزند جوان دارند و برخی‌شان هنوز آنقدر بزرگ نشده‌اند که بتوانند مستقل شوند.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز