خبرگزاری کار ایران

نماینده ترامپ در مذاکرات صلح خاور‌میانه:

‌امیدواریم عادی‌سازی روابط با اسرائیل پس از انتخابات آمریکا ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۱۷

نماینده رئیس‌جمهوری آمریکا در مذاکرات صلح خاور‌میانه گفت که تلاش‌های رئیس‌جمهوری برای هم‌گرایی اعراب و اسرائیل در حال شتاب گرفتن است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «آوی برکوویچ» نماینده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل گفت که تلاش‌های رئیس کاخ سفیدذ برای هم‌گرایی اعراب و اسرائیل در حال شتاب گرفتن است.

برکوویچ ابراز امیدواری کرد که حتی در صورت شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر توافق‌­های بیشتری برای سازش امضا شود.

وی که هیئت اسرائیلی را در بحرین همراهی می‌کند، افزود: «توافق‌های موسوم به "آبراهام" از حمایت دو حزب اصلی در آمریکا برخوردار است و این توافق‌ها برای به ثمر نشستن در طولانی‌مدت با تشویق ارتباط عمیق بین اسرائیل و شرکای جدید عرب آن طراحی شده است.»

برکوویچ مدعی شد: «صلح چیزی است که همه باید آن را جشن بگیرند و باید به عنوان یک امر مثبت برای کل جهان مورد توجه قرار گیرد.»

وی افزود: «ما واقعا امیدواریم که توافق آبراهام بدون توجه به پیروزی در انتخابات آمریکا ادامه یابد.»

برکوویچ و «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا و دیگر مقامات به امارات سفر می‌کنند.

بحرین و امارات ماه گذشته توافق سازش با اسرائیل را امضا کردند که این اقدام خشم مردم فلسطین را برانگیخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز