خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

توافق جدید آتش‌بس میان ارمنستان و آذربایجان/ قرنطینه رئیس‌جمهوری آلمان/ پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۲۳۵

توافق جدید آتش‌بس میان ارمنستان و آذربایجان، قرنطینه رئیس‌جمهوری آلمان و پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، اداره امنیت ملی ارمنستان مدعی شد که آذربایجان از افغانستان «شبه‌نظامیان تروریست» را وارد خاک خود می‌کند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا آلمان پس ابتلای یکی از محافظانش به کووید- ۱۹ قرنطینه شد.

- گزارش‌ها حاکی از توافق جدید آتش‌بس میان ارمنستان و آذربایجان است.

- وزارت امور خارجه کشورمان بامداد امروز-یکشنبه- بیانیه‌ای رسمی در خصوص پایان محدودیت‌های تسلیحاتی منتشر کرد.

- محدودیت‌های تسلیحاتی ایران از بامداد امروز -یکشنبه- در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد رسما به پایان رسید.

- ارمنستان، جمهوری آذربایجان را به نقض آتش‌بس متهم کرد.

- مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با انتقاد از کارنامه کاری رئیس‌جمهوری این کشور طی چهار سال گذشته، گفت که سیاست‌های وی در قبال ایران کارآمد نبوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا که همواره اشتباهات لفظی رقیب دموکرات خود را به تمسخر گرفته است، این بار خود در جریان سخنرانی انتخاباتی دچار اشتباه شد.

- رئیس شورای عالی مصالحه‌ ملی افغانستان صبح امروز -یکشنبه- در قالب سفرهای منطقه‌ای خود برای جلب حمایت از تلاش‌های صلح، به دعوت رسمی جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز