خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعلام وضعیت اضطراری در فرانسه/ استقبال سازمان ملل از آغاز مذاکرات مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی/ اعلام تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۵۶۱

اعلام وضعیت اضطراری در فرانسه، استقبال سازمان ملل از آغاز مذاکرات مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی و اعلام تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری ترکیه طی تماسی تلفنی با همتای روسی خود گفت‌وگو کرد.

- همسر رئیس‌جمهوری آمریکا از ابتلای فرزندش به بیماری کرونا خبر داد.

- دو گروگان آمریکایی در یمن، در چارچوب تبادل با ۲۴۰ شهروند یمنی آزاد شدند.

- رئیس مرکز مقابله با بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» گفت که واکسن کووید-۱۹ احتمالا تا آوریل ۲۰۲۱ به طور گسترده توزیع خواهد شد.

- سازمان حشدالشعبی عراق از تصمیم خود برای مشارکت در تامین امنیت مراسم ۲۸ صفر در بخش قدیمی نجف اشرف خبر داد.

- اتحادیه اروپا اعمال تحریم‌هایی علیه روسیه را اعلام کرد که به موجب آن شش نفر از مقام‌های ارشد دستگاه امنیتی این کشور حق ورود به اتحادیه اروپا را ندارند و حساب‌های بانکی آنها مسدود می‌شود.

- سازمان ملل از آغاز مذاکرات مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

- رئیس‌جمهوری فرانسه از اعمال مقررات منع رفت و آمد در ۹ شهر این کشور در چارچوب تدابیر مقابله با کرونا خبر داده است.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از شرایط فعلی این کشور از تمامی شهروندان ایالات متحده خواست برای تغییر این شرایط، در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

- وکیل شخصی و سخنگوی پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که در حال نوشتن دومین کتابش در مورد تجربیات شخصی خود در وزارت دادگستری این کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز