خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

داماد بایدن از پاندمی کرونا به سود خود استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۳۹

رئیس‌جمهوری آمریکا داماد رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست‌جمهوری را به تلاش برای استفاده مالی از عملیات مبارزه با شیوع ویروس کرونا متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رئیس‌جمهوری آمریکا داماد رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست‌جمهوری را به تلاش برای استفاده مالی از عملیات مبارزه با شیوع ویروس کرونا متهم کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا طی سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا گفت: «همین هفته با خبر شدیم که یکی از افراد خانواده جو بایدن هر روز به دلیل ارتباط با او ثروتمندتر می‌شود. این خبر مهم به تازگی به ما رسیده است. داماد او نیز درست مانند هانتر از پاندمی ویروس چینی استفاده می‌کند.»

روزنامه «پولتیکو» روز گذشته -سه‌شنبه- گزارش داد که «‌هوارد کرین»، همسر «آشلی»، دختر بایدن به عنوان مشاور مبارزه با کرونا در کمپین انتخاباتی وی انتخاب شده است.

به گزارش این روزنامه، شرکت کرین در حال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های کوچکی است که در زمینه مبارزه با ویروس کرونا فعالیت دارند.

در این گزارش آمده است که این وضعیت درباره تضاد منافع نگران‌کننده است و این تصور را ایجاد می‌کند که کرین از سیاست‌های بایدن بهره می‌برد.

این روزنامه نوشت: «داماد بایدن پیشتر نیز در شرکت‌های متخصص در زمینه بیماران سرطانی سرمایه‌گذاری کرده و بایدن نیز قبلا از جمله در زمان معاونت پیشین رئیس‌جمهوری طرح‌هایی را در زمینه درمان سرطان ارائه کرده بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز