خبرگزاری کار ایران

فیسبوک بار دیگر پیام ترامپ را حدف کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۴۹

رئیس‌جمهوری آمریکا یک روز پس از مرخصی از بیمارستان در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک منتشر کرده به مقایسه کرونا و آنفلوآنزا پرداخت ولی فیسبوک این پیام را حذف کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا یک روز پس از مرخصی از بیمارستان در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک منتشر کرده به مقایسه کرونا و آنفلوآنزا پرداخت ولی فیسبوک این پیام را حذف کرده است.

این شبکه اجتماعی مدت‌هاست حذف «اطلاعات نادرست» درباره کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

ترامپ نوشته بود: «فصل آنفلوآنزا در حال رسیدن است؛ بسیاری از مردم هر سال، بعضی اوقات بیش از ۱۰۰ هزار نفر با وجود واکسن از این بیماری می‌میرند».

او در ادامه نوشته ایت: «آیا باید کشور را ببندیم؟ نه، ما یاد گرفته‌ایم با این بیماری زندگی کنیم؛ همانطوری که یادگرفته‌ایم با کووید زندگی کنیم. در بیشتر جمعیت‌هایی که کمتر کشنده است».

این اولین بار نیست که فیسبوک بخشی از محتویات صفحه فیسبوک رئیس‌جمهوری آمریکا را حذف می‌کند.

این شبکه اجتماعی حدود دو ماه پیش هم یکی از پست‌های او را حذف کرد؛ این کلیپ ویدئویی بخشی از مصاحبه ترامپ با فاکس نیوز بود که او در آن گفته بود کودکان «تقریبا در برابر کووید-۱۹ مصون هستند».

فیسبوک اعلام کرده بود که این پست ناقض مقررات این شرکت در خصوص «اطلاعات گمراه‌کننده و زیان‌بار درباره کووید-۱۹ است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز