خبرگزاری کار ایران

پمپئو:

کاخ سفید آماده هر نوع تحول مرتبط با بیماری ترامپ است

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۵۰

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت آماده هر نوع تحولی در ارتباط با بیماری رئیس‌جمهوری این کشور و اعمال خصمانه کشورهای بیگانه در این زمینه است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت این کشور آماده هر نوع تحولی در ارتباط با بیماری «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری ایالات متحده و اعمال خصمانه کشورهای بیگانه در این زمینه است.

پمپئو تاکید کرد: «ما برای تمام سناریوهای احتمالی آماده هستیم».

وی گفت: «ترامپ روز گذشته‌ از راه دور جلسه‌ای را به طور مستقیم از بیمارستان با مقامات مسئول در امور امنیت ملی برگزار کرد و امروز نیز با کل تیم امنیت ملی صحبت خواهد کرد.»

پمپئو در پاسخ به پرسشی درباره امکان فرصت‌طلبی کشورهای بیگانه از بیماری ترامپ گفت: «کل تیم آماده هستند‌. ما می‌دانیم که احزاب متخاصمی در جهان وجود دارد. آمریکا کاملا آماده است و وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های ما نیز آماده هستند. امروز ظهر با ‌‌مارک میلی‌، رئیس کمیته رؤسای ستاد نیروهای آمریکا جلسه داریم و همه آماده هستند.»

پزشکان ترامپ اعلام کرده بودند که رئیس‌جمهوری آمریکا ممکن است امروز ‌از بیمارستان مرخص شود و سپس به کاخ سفید باز می‌گردد و در آنجا به درمان ادامه خواهد داد‌.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز