خبرگزاری کار ایران

بی‌اعتمادی مردم فرانسه به کارآمدی دولت ماکرون در مبارزه با ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۷۰

نتایج نظر‌سنجی تلویزیون فرانسه از اعتماد اندک مردم این کشور به قدرت حاکم برای مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، نتایج یک نظر‌سنجی وابسته به تلویزیون فرانسه نشان داد که اعتماد مردم این کشور به قدرت حاکم برای مقابله موثر و کارآمد با ویروس کرونا بسیار اندک و در پایین‌ترین سطح از زمان آغاز پاندمی کرونا قرار دارد.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، تنها ‌۳۵ درصد مردم فرانسه که در این نظرسنجی شرکت کردند، نسبت به «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری کشورشان و دولت وی ابراز اعتماد کرده و ۶۴ درصد تاکید کرده‌اند که به قدرت اجرایی اعتمادی ندارند. 

۷۳ درصد از رای‌دهندگان نسبت به شیوع ویروس کرونا از جمله در بین جوانان ابراز نگرانی کرده‌اند و در تایید این نگرانی ۵۴ درصد آنان از تمایل خود برای اعمال محدودیت‌های جدید جهت توقف شیوع ویروس خبر دادند.

۴۵ درصد آن‌ها می‌خواهند چند روز یا چند هفته دیگر قبل از ارزیابی مجدد امور صبر کنند.

فرانسه روز گذشته -شنبه- حدود ۱۷ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در این کشور ثبت کرد که بالاترین رکورد ابتلا از ابتدای شیوع ویروس است. 

بر این اساس شمار مبتلایان در فرانسه ۶۰۶ هزار و ۶۲۵ ثبت شده و ۳۲۱ هزار تن نیز تا کنون جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز