خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل:

شورای امنیت هیچ اقدامی برای مقابله با ایران انجام نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۷۳

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو»، ‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.  

نتانیاهو در نطق خود در سازمان ملل گفت: «خاورمیانه عادت به اخبار خوب ندارد. اما امسال خبرهای خوبی از توافق‌های صلح دارم. این ماه با میانجی‌گری آمریکا با امارات و بحرین توافق صلح امضا کرد. این نخستین توافق صلح میان ما و یک کشور عرب طی ۲۵ سال گذشته بود.»

نتانیاهو افزود: «این توافق فواید بسیاری به دنبال خواهد داشت و مطمئن هستم که کشورهای عربی دیگری نیز به زودی به این توافق خواهند پیوست.»

وی مدعی شد: «اقدام‌های ترامپ صلح را به منطقه آورد. من به تلاش‌ها برای صلح خوشامد می‌گویم. اسرائیل در کنار کشورهای عرب ایستاده است تا نه ‌تنها صلح را به پیش ببرد بلکه در برابر تهدیدی به نام ایران بایستد.»

نتانیاهو در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شد: «ایران به بی‌ثباتی در منطقه دامن می‌زند.»

وی در ادامه مدعی شد: «به مردم لبنان می‌گویم که اسرائیل نمی‌خواهد به شما آسیب برساند. جامعه جهانی باید در برابر ایران بایستد. باید از ترامپ برای ایستادگی در برابر ایران و خروج از توافق ناقص برجام حمایت کرد. این توافق مسیر را برای رسیدن ایران به تسلیحات هسته‌ای باز کرد. ایران همچنان به غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد.»

نتانیاهو در ادامه ادعاهای مضحک خود گفت: «ایران به دنبال تسلیحات هسته‌ای است. تردیدی در این امر وجود ندارد. ما به دوستان‌مان و اروپایی‌ها گفتیم که با این امر مقابله خواهیم کرد. اما شورای امنیت هیچ کاری نکرد.»

وی با اشاره به شکست آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مدعی شد: «شورای امنیت هیچ اقدامی برای مقابله با ایران انجام نمی‌دهد. ایران پول بسیاری خرج مداخله در امور منطقه می‌کند. ترامپ تحریم‌ها علیه ایران را بار دیگر برگرداند. با پایان تحریم تسلیحاتی ایران، مکانیسم ماشه از سوی آمریکا فعال شد. از اعضای شورای امنیت می‌خواهم تا در کنار آمریکا در برابر ایران بایستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز