خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سوء قصد به جان رئیس‌جمهوری کلمبیا/ معرفی گزینه رئیس‌جمهوری آمریکا برای کرسی خالی دیوان عالی/ هشدار کره‌شمالی به همسایه جنوبی درباره نقض حریم آبی

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۸۹۲

سوء قصد به جان رئیس‌جمهوری کلمبیا، معرفی گزینه رئیس‌جمهوری آمریکا برای کرسی خالی دیوان عالی و هشدار کره‌شمالی به همسایه جنوبی درباره نقض حریم آبی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، انفجاری قدرتمند در یک کارخانه در روسیه به وقوع پیوست.

- دبیرکل جنبش نجباء در خصوص حملات اخیر به منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در آن قرار دارد گفت: دیگر روشن شده است که آمریکایی‌ها به مزدوران خود در گروه‌هایی که با آنان آموزش داده و تجهیز کرده‌اند، دستور حمله به مناطق مسکونی اطراف سفارت آمریکا را داده‌اند.

- گزارش‌ها حاکی از آن است که دو شهروند خارجی مقدمات سوء قصد به جان رئیس‌جمهوری کلمبیا را تدارک دیده بودند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا به طور رسمی یک قاضی زن با گرایش محافظه‌کار را برای کرسی خالی دیوان عالی این کشور معرفی کرد.

- کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقیب خود را با وزیر تبلیغات آلمان نازی مقایسه کرد.

- وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر سوریه با انتقاد از سیاست‌های واشگتن در قبال تهران، آن را نشانه بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی دانست.

- نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سنای این کشور خواست از تایید گزینه تعیین شده توسط رئیس‌جمهوری آمریکا برای کرسی خالی دیوان عالی تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کند.

- پیونگ‌یانگ امروز -یکشنبه- به کره‌جنوبی هشدار داد در عملیات جست‌وجو برای پیکر مقام رسمی این کشور که به ضرب گلوله کشته شده است، حریم آبی کره‌شمالی را نقض نکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز