خبرگزاری کار ایران

واشنگتن‌پست گزارش داد:

آمریکا قرار دادن انصارالله در فهرست «گروه‌های تروریستی» را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۹۷

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور در راستای تشدید فشارها بر انصارالله یمن، برخی راهکارهای جدید از جمله قرار دادن این گروه در فهرست سازمان‌های «تروریستی» را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» گزارش داد که دولت این کشور  در راستای تشدید فشارها بر انصارالله یمن، برخی راهکارهای جدید از جمله قرار دادن این گروه در فهرست سازمان‌های «تروریستی» را بررسی می‌کند.

 

دولت آمریکا پیش از این در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز تلاش کرده بود انصارالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد اما این تصمیم در نهایت به دلیل موانعی که در انتقال کمک و عملیات سازمان‌های امدادی در یمن ایجاد می‌کرد، کنار گذاشته شد.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام‌های دولت آمریکا که به نام آنها اشاره‌ای نشده، نوشته است که واشنگتن که به دنبال فشار حداکثری علیه ایران است، زمان را نسبت به دو سال پیش مناسب‌تر می‌بیند.

یکی از این مقام‌ها گفته است که در حال حاضر مقدمات بازبینی حقوقی و اطلاعاتی فعالیت‌های انصارالله توسط مقام‌های مسئول در جریان است تا مشخص شود آیا این گروه در چنین طبقه‌بندی جای می‌گیرد یا نه.

منابع روزنامه واشنگتن پست تاکید کرده‌اند که هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز