خبرگزاری کار ایران

سفارت روسیه در واشنگتن:

آمریکا به جای انتقاد از واکسن روسی کرونا به فکر نجات جان مردم خود باشد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۱۵

سفارت روسیه در واشنگتن از مقامات آمریکایی خواست که جای انتقاد از واکسن روسی بر نجات جان آمریکایی ها از ویروس کرونا متمرکز شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، سفارت روسیه در واشنگتن از مقامات آمریکا خواست به جای اینکه از واکسن روسی کرونا انتقاد کنند، جان مردم این کشور را در برابر ویروس نجات دهند.

سفارت روسیه در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات «مورگان اورتاگوس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اظهار تردید نسبت به کارآمدی و مطمئن بودن واکسن روسیه نوشت: «تلاش نکنید پیشنهاد سازنده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای برگزاری کنفرانس آنلاین در سطح بالا با کشورهای علاقه‌مند به همکاری در تولید واکسن کوید ۱۹ را کم‌اهمیت نشان دهید. شما باید برای نجات جان آمریکایی‌ها و مبارزه با کووید‌-۱۹ تمرکز کنید نه مبارزه با واکسن روسیه.» 

این سفارت همچنین متن اظهارات ترامپ را منتشر کرد که گفته بود: «من اهمیتی نمی‌دهم واکسن ساخت کدام کشور باشد بلکه فقط واکسنی اثرگذار می‌خواهم.»

پیش از این پوتین با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستار برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی برای همکاری در زمینه تولید واکسن ویروس کرونا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز