خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جنبش انصارالله؛

امارات و عربستان به نیابت اسرائیل در منطقه می‌جنگند

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۴۶

سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیات مذاکره‌کننده این کشور، گفت که شش سال مقاومت در برابر تهاجم علیه کشور مکتبی نظامی، سیاسی و تاریخی بود که نسل‌های بعد از آن یاد خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیات مذاکره‌کننده این کشور در سخنانی به مناسبت پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه «علی عبدالله صالح»، رئیس‌جمهوری سابق یمن گفت که شش سال مقاومت در برابر تهاجم علیه کشور، مکتبی نظامی، سیاسی و تاریخی بود که نسل‌های بعد از آن یاد خواهند کرد.

وی افزود که تا زمانی که رژیم های سعودی و امارات به نیابت از رژیم صهیونیستی جنگیده و میلیون‌ها دلار به جای آن هزینه می‌کنند، این رژیم هرگز وارد هیچ جنگی در منطقه نخواهد شد.

عبدالسلام با اشاره به سوابق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به مساله فلسطین افزود که فلسطین از مدت‌ها قبل توسط رژیم‌هایی که اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کردند، هدف قرار گرفت.

وی با اشاره به توافق‌ ننگین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت که این عادی‌سازی روابط مخفیانه بود و آمریکا اقدام به علنی‌سازی آن کرد.

سخنگوی انصارالله در ادامه گفت که آمریکایی‌ها و رژیم‌های سعودی و امارات با نخستین جرقه‌های انقلاب مردم یمن متوسل به گزینه نظامی شدند چرا که می‌دانستند یمن با این انقلاب به سوی استقلال حرکت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز