خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

وقوع انفجار در یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف/ برگزاری تظاهرات در تل‌آویو علیه سیاست‌های کرونایی نخست‌وزیر/ کناره‌گیری رئیس‌جمهوری موقت بولیوی از انتخابات سراسری ماه اکتبر

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۲۷

وقوع انفجار در یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف، برگزاری تظاهرات در تل‌آویو علیه سیاست‌های کرونایی نخست‌وزیر و کناره‌گیری رئیس‌جمهوری موقت بولیوی از انتخابات سراسری ماه اکتبر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنج‌شنبه با اشاره به تحریم ۴۷ فرد ایرانی مدعی شد که این افراد در رابطه با فعالیت‌های سایبری ایران مورد تحریم قرار گرفته‌اند.

- نزدیکان سیاستمدار مخالف رئیس‌جمهور روسیه که پس از مسمویت در بیمارستانی در برلین آلمان بستری است، می‌گویند که پژوهشگران آلمانی در یک بطری آب در هتل محل اقامت او در شهر تومسک در سیبری آثار سم نوویچوک را پیدا کرده‌اند.

- سه منبع آگاه اعلام کردند که رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال صدور فرمانی اجرایی است که به وی این اختیار را می‌دهد که طرف‌هایی که با ایران تبادل تسلیحاتی داشته باشند را تحریم کند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله به دو کاروان نظامیان آمریکایی در بغداد است.

- رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین با صدور فراخوانی، جمعه را روز خشم مردمی در محکومیت توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

- صدها نفر در تل‌آویو در اعتراض به سیاست‌های کرونایی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تصمیم وی برای اعمال محدودیت‌های جدید تظاهرات کردند.

- منابع عراقی از شنیده شدن صدای انفجار در شمال بغداد خبر دادند.

- منابع خبری از وقوع انفجار در یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف خبر دادند.

- رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک نخواهد رفت.

- یکی از کارکنان ارشد سابق کاخ سفید با انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهوری آمریکا و ناتوانی وی در مدیریت بحران کرونا، گفت که در انتخابات پیش رو به نامزد دموکرات‌ها رای می‌دهد.

- رئیس‌جمهوری موقت بولیوی از رقابت‌های انتخابات سراسری ماه آینده میلادی در این کشور کناره‌گیری کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس گفت که در صورت حمله ایران به آمریکا، با اقدامی سخت‌تر پاسخ خواهیم داد.

- معاون رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا گفت که کره‌شمالی تعداد اندکی سلاح هسته‌ای دارد؛ هر چند این تعداد تعریف نشده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز