خبرگزاری کار ایران

کشف یک سری مهمات در غرب استان الانبار توسط نیروهای امنیتی عراق

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۴۵

یک منبع اطلاعاتی عراق در استان الانبار از کشف مهمات در نزدیکی نوار مرزی با سوریه در غرب این استان توسط نیروهای امنیتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک منبع اطلاعاتی در عملیات استان الانبارعراق امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق به کشف یک سری مهمات در نزدیکی نوار مرزی با سوریه در غرب این استان شدند. 

این منبع اعلام کرد که یک یگان امنیتی از نیروهای لشکر اطلاعات نظامی در تیپ اول و اطلاعات تیپ چهارم و هنگ دوم و با هماهنگی فرماندهی اطلاعات عملیات الانبار‌، با توجه به اطلاعات دریافتی که حاکی از وجود انبوهی از مهمات و مواد منفجره در زیر زمین در منطقه «الولید» در نزدیکی شهر «القائم»، در غرب الانبار عملیات را آغاز و پس از محاصره منطقه هدف، انبوهی از مهمات متعلق به باندهای جنایتکار داعش هنگام تسلط این گروه تروریستی بر شهر را کشف کردند. 

این منبع افزود: «این سری مهمات شامل ۳۰۰ گلوله منفرد‌، مسلسل ۵/۱۴ میلی متری‌، چهار نارنجک‌، پرتابگر در برابر تانک و زره‌پوش، ‌سه مونوپاد‌، دو لنت پرتاب و ۲۰ گلوله مختلف و یک جعبه دنده ۷/۱۲ میلی متر و نارنجک است. این یگان سلاح‌های مذکور را بدون وارد شدن آسیب جانی و مادی خنثی کردند.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز